Braun KF 410 - Aromaster Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 410 - Aromaster Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Wboer 10-08-2013

Al 5 jaar in bezit en werkt nog steeds perfect, de lekkerste koffie maakt dit apparaat!
Goede temperatuur en vol van smaak.

Hij maakt inderdaad wel wat geluid, pruttelen doet ie best lang en hard, maarja ik stoor me er totaal niet aan.

De druppelstop opzich werkt prima, maar door de verdamping komt vormen zich hete waterdruppels onder aan de filterbak, dus wanneer je de kan er onderuit pakt vallen die druppels water op de hete plaat... dat is alles!

Goede Duitse kwaliteit nog, deze voelt gewoon degelijker aan en zit beter in elkaar dan de meeste apparaten tegenwoordig.
Als je nu een Phillips van 75euro koopt, is het gewoon een gammel ding.

Volgende wordt in ieder geval zeker weer een Braun!

gwoutersen 21-01-2010

Zonder opwarmen heb je geen koffie en met opwarmen krijg je inderdaad stoom. Nou EN, de koffiesmaak is gewoon super.

carolus 03-07-2009

Dit koffiezetapparaat heeft geen zwenkfilter[foutje op de site] Deze uitneembare filter werkt veel beter. Het is eenvoudig in gebruik en ideaal voor oudere mensen. De koffie is goed heet en smaakt prima!

koffieleut 100 26-04-2009

Ik heb dit apparaat een half jaar geleden gekocht, vanwege de naam Braun en de vormgeving.
Hiervoor 2x een prima Braun koffiezetter gehad, maar deze geeft één en al ellende, vanaf het begin.
Met mijn open keuken, moet ik de tv harder zetten als ik koffie maak, want je hoort dan weinig of niets meer, wanneer de koffie door pruttelt.
Vreselijk wat een kabaal en zo veel stoom.
Volgens mij is er iets goed mis met dit apparaat.
Ik ga er mee terug naar de winkel, laten ze het maar na kijken.
Hopelijk krijg ik een nieuwe t.z.t. en dan een heel ander soort, anders heb ik de zelfde problemen weer.

linghen 31-01-2009

Dit is mijn derde Braun koffiezetapparaat, maar wat is deze sLecht! Hij maakt enorme herrie en pruttelt door als je denkt dat hij klaar is. Bovendien komt er veel stoom vrij en verdampt er veel water; dus weinig koffie in de beker.

neko 26-12-2008

Heb dit apparaat twee weken geleden gekocht, ben er zeer ontevreden over. Het staat te prutten als een oude stoommachine met veel kabaal. Daarbij wordt de stoom via het deksel teruggevoerd in het reservoir, waardoor het apparaat vervolgens instinctief opnieuw begint te pruttelen. Dit herhaalt zich ongeveer een kwartier, daarna kan je weer gewoon met elkaar praten met daarbij een lauw bak koffie. Ook werkt de druppelstop niet goed, waardoor je een koffiebad op de warmhoudplaat krijgt. Heb altijd Braun gehad, maar dit is bij uitzondering een zeer slecht type.

vanlaak 12-09-2007

prima apparaat,gewoon goede warme koffie.simpel apparaat